De Flakkeese Dagen is het langst bestaande en bekendste jaarlijkse popfestival op Goeree-Overflakkee en daarmee het belangrijkste evenement van de popstichting Jailhouse. Het unieke van de Flakkeese Dagen is dat alle bands afkomstig zijn van of een duidelijke binding hebben met Goeree-Overflakkee. In 1989 voor het eerst gehouden op een vrijdagavond in het toenmalige Jailhouse-gebouwtje met 7 bands en 125 bezoekers, vandaag de dag een tweedaags festival met 2 podia en bijna 30 acts, goed voor 2000 bezoekers.

01-02-2023 — INSCHRIJVING FLAKKEESE DAGEN 2023 GESLOTEN

De inschrijving voor de Flakkeese Dagen 2023 is officieel gesloten. In totaal hebben zich voor ons festival 31 bands en 3 DJ’s ingeschreven. Wederom een prachtige score waar we natuurlijk heel erg blij mee zijn. Enige minpunt hierbij is dat er wel een aantal namen af zullen moeten vallen omdat het aanbod ook dit jaar weer het aantal beschikbare plekken ruimschoots overstijgt. In de komende weken gaat het team van programmeurs aan de slag met het inventariseren en beoordelen van alle inschrijvingen. Begin maart hopen we met het definitieve programma naar buiten te komen.

Onderstaand vind je een overzicht van alle inschrijvingen. Voor alle duidelijkheid: deze staan in alfabetische volgorde en die volgorde zegt dan ook helemaal niets over kansen op deelname aan het festival.

Amber van Opijnen
Victims Of A Down
Way Beyond
Zuma