De Flakkeese Dagen is het langst bestaande en bekendste jaarlijkse popfestival op Goeree-Overflakkee en daarmee het belangrijkste evenement van de popstichting Jailhouse. Het unieke van de Flakkeese Dagen is dat alle bands afkomstig zijn van of een duidelijke binding hebben met Goeree-Overflakkee. In 1989 voor het eerst gehouden op een vrijdagavond in het toenmalige Jailhouse-gebouwtje met 7 bands en 125 bezoekers, vandaag de dag een tweedaags festival in twee tenten met bijna 30 acts en goed voor 2000 bezoekers.

14-02-2020 — HET PROGRAMMA IS BEKEND!

Na weken van beoordelen, wikken, wegen en stevige discussies is het programmeurs team er uit en presenteren we met gepaste trots het programma voor de Flakkeese Dagen 2020. Hoewel het onmogelijk is om het iedereen naar de zin te maken is er net als ieder jaar naar gestreefd om een aantrekkelijk programma voor een zo breed mogelijk publiek samen te stellen. Dat er daarbij ook nu weer een aantal inschrijvingen af moesten vallen is een vervelende maar onvermijdelijke consequentie omdat we domweg niet de ruimte hebben om iedereen een plekje in het programma te kunnen geven. Klik hier om het programma te bekijken. In de komende weken zullen binnengekomen bio’s en foto’s van de bands en DJ’s aan de namen toegevoegd worden. Check de site dus regelmatig voor updates!

DE FLAKKEESE DAGEN 2020 WORDEN MEDE MOGELIJK GEMAAKT DOOR DE STEUN VAN ONZE SPONSORS: