In de afgelopen maanden hebben we van zowel klanten als ons eigen roemruchte barduo Martin en Ron geluiden opgevangen dat er een sterke behoefte is aan een café avond waarbij je gewoon net als in de kroeg een avondje aan de bar kunt hangen en een praatje met de overige aanwezigen kunt maken zonder daarbij gehinderd te worden door harde muziek vanaf het podium. Daarom zal er tijdens deze café avond (die dus bewust geen “jam café” genoemd wordt) voor de verandering eens niet de mogelijkheid zijn om versterkt op het podium te jammen en komt de muziek in de zaal uitsluitend van de computer achter de bar. Toch kan er wel live muziek gemaakt worden want de acoustic lounge van Frans is gewoon open en daar kan zoals gebruikelijk akoestisch gejamd worden. Het is de bedoeling dat we in de toekomst meer café avonden gaan aanbieden en dat dan afwisselend als jam café en gewoon café zonder live muziek te doen. Op die manier hopen we tegemoet te kunnen komen aan ieders wensen.

Aanvang: 20:00 uur

Einde: 00:30 uur