TEN FEET UNDER

Pop-rock coverband Ten Feet Under  bestaat uit vijf enthousiaste, ervaren muzikanten die een gevarieerd repertoire spelen. Van stevige rock tot pop met een rock-randje en hier en daar een guilty pleasure.

Ten Feet Under is in 2016 in Brielle ontstaan uit een muzikaal uitstapje van drie bandleden van Bunker 7 en Candid. De incidentele jamsessies werden maandelijkse repetitieavondjes en sinds 2017 aangevuld met zangeres Petra. En zo kreeg deze van oorsprong Briels/Hellevoetse band ook nog Stellendamse invloeden.

Ten Feet Under is een vijfkoppige formatie, bestaande uit Nol, Martin, Mandy, Patrick en Flakkeese frontvrouw Petra.

Zaterdag 13 april tent 1