Op vrijdag 3 juli is Jailhouse de gastlocatie voor “Keep The Blues Alive”. Het evenement is een initiatief van de Black Jack Blues Band die daarmee de bluesmuziek op Goeree-Overflakkee extra onder de aandacht wil brengen en zo het genre een welverdiend podium te geven. Daarom heeft de Black Jack Blues Band twee andere bluesbands van het eiland uitgenodigd: Jeu De Blues en Hooked On Blues. Samen zorgen deze drie Flakkeese bluesbands voor een gevarieerd en avondvullend programma, waarin liefhebbers kunnen genieten van een flinke dosis authentieke blues en live muziek.
Aanvullende Info
Aanvang: 20:30 uur
Zaal open: 20:00 uur
Entree: € 10,–