Op vrijdag 3 juli is Jailhouse de gastlocatie voor “Keep The Blues Alive”. Het evenement is een initiatief van de Black Jack Blues Band die daarmee de bluesmuziek op Goeree-Overflakkee extra onder de aandacht wil brengen en zo het genre een welverdiend podium te geven. Daarom heeft de Black Jack Blues Band twee andere bluesbands van het eiland uitgenodigd: Jeu De Blues en Hooked On Blues. Samen zorgen deze drie Flakkeese bluesbands voor een gevarieerd en avondvullend programma, waarin liefhebbers kunnen genieten van een flinke dosis authentieke blues en live muziek.

 
Meer details over de afzonderlijke bands en het programma voor de avond volgen later.
 

 

Aanvullende Info

Aanvang: 20:30 uur

Zaal open: 20:00 uur

Entree: € 10,–

Laat ook op Facebook weten of je komt!

Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen. De privacy verklaring kunt u hier lezen.

Sluiten