De R zit weer in de maand en inmiddels zitten we alweer midden in de herfst maar bij Jailhouseis het nog volop zomer met de zonnige klanken van achtereenvolgens Kaellex en Nine Miles.

KAELLEX

Dit dynamische duo brengt al jarenlang zonnige Nederlandstalige Reggae-liedjes uit, en ze hebben ook voor dit optreden weer een mooie selectie uit hun oeuvre op de plank liggen. ‘Mooie Dagen Op Goeree Overflakkee’ zal zeker niet ontbreken in het repertoire, dus bereid je voor om mee te zingen en te dansen! Wat het weer ook doet, Kaellex zal de zomer naar het JAC brengen.
Mis dit niet!

De invulling van de tweede helft van de avond komt voor rekening van

NINE MILES

WIl jij het reggae gevoel? Dan zit je met Nine miles helemaal goed, 8 muzikanten uit alle windstreken houden de muziek van Bob Marley levend. Met een eigen sausje over de klassiekers zoals “Could you be loved”, “No woman no cry” of “Is this love?” kom je van zelf in tropische sferen. Stilstaan is geen optie meer voor jong of oud als Nine Miles hun reggae vibes deelt met het publiek.

Aanvang: 21:00

Zaal open: 20:30