YADA YADA is op dit moment DE HERMAN BROOD TRIBUTE BAND in Nederland. Met frontman Stick ( ex Wild Romance) is er geen betere Tribute band die het origineel zo dicht benadert. Een show waar we terug gaan naar de jaren ’70/‘80 waarin Herman Brood & His Wild Romance op zijn top was. Up tempo Rock ’n’ Roll met een setlist van ruim 40 Brood songs. Met zanger Stick, die een goede band had met Herman, waant het publiek zich weer in de top jaren van Herman Brood & His Wild Romance. Een avond vol herinneringen met een feest van herkenning.

YADA YADA kent vele successen met grote shows door heel het land, oa een twee keer uitverkochte “Nozem & de Non” (Heemskerk), Headliner “Woodstock aan de Waal” (Tiel), Headliner op “Big Rivers” (Dordrecht) en “Night at the Park” (Den Haag) met als speciale gast Spike van Zoest(Direct, The Deaf) op gitaar.

Bezetting
Stick – Vocals