Voordat de wereld in de wurggreep van corona terechtkwam organiseerde Jailhouse regelmatig een ludieke bingo waarbij de gezelligheid voorop stond en het niet zozeer om de grootte of de waarde van de prijzen ging. Die bingo’s werden min of meer tot onze eigen verbazing zeer enthousiast ontvangen en zijn sindsdien een vast onderdeel van de Jailhouse agenda geworden. Na een online variant in 2020 zijn we verheugd dat we nu eindelijk weer voor het echte werk kunnen gaan en dus sluiten Jailhouse en kringloopcentrum Goed Voor Goed de handen ineen voor een “foute” Jailhouse nieuwjaarsbingo. Net als bij alle voorgaande edities gaat het ook hier vooral om de lol maar dat wil zeker niet zeggen dat de prijzen niet de moeite waard zijn. Kom dus langs en speel mee met Bingo Master Rico! We gaan 10 rondes doen en sluiten de bingo af met een super ronde waarbij de klapstukken uit het prijzenpakket eruit gaan.

Een 10 ronden boekje kost je 10 euro en voor de super ronde betaal je € 2,50 per bingokaart.

De bingo begint om 20:00 zal ongeveer tot 22:30 duren. Na de bingoballen draaien we gewoon nog even lekker door met de grootste foute hits die we allemaal wel kennen en stiekem ook eigenlijk best wel leuk vinden. Iedereen is natuurlijk van harte welkom en niets is verplicht maar we zouden het erg leuk vinden als de bezoekers van deze “foute” avond zich ook een beetje in stijl zouden uitdossen.

Kosten deelname bingo:
€10,– per boekje voor 10 rondes. Superronde € 2,50

Aanvang bingo: 20:00 uur

Laat ook op Facebook weten of je komt!