MIDNIGHT MOVE

Jarenlang brachten de leden van Midnight Move honderden feesten tot een muzikaal hoogtepunt met stevige en dansbare covers. Nu is het tijd om te laten horen wat deze ervaren muzikanten zelf het meeste energie geeft: funky bewerkingen van bekende nummers. Hierin krijgen zanger en zangeres alle ruimte, en aan alles is te zien dat de muzikanten genieten van het gezamenlijk neerleggen van pakkende grooves. Met de combinatie van virtuositeit, drijvende ritmes en een helder geluid komen zowel de luisterende- als de dansende muziekliefhebbers aan hun trekken.

Midnight Move is de pittige mix die je laat op de avond nodig hebt voor extra energie, en dat brengen deze superervaren muzikanten: herkenning, maar vooral verrassing met nummers van 1970 tot nu die voorbij komen in een strakke, funky vermomming. Naast de Flakkeese zangeres Nouschka Hagens bestaat Midnight Move uit: Martin Sybesma (zang/gitaar), Kim Wijsbeek (gitaar), Coen Spanjers (bas), Wouter de Moel (drums) en Maurice Bakker (toetsen)

terug naar het FD programma

Zondag 14 april tent 1

Aanvang optreden: 00:20 uur

Einde optreden: 01:00 uur

Laat ook op Facebook weten of je komt!