COVERSESSIE 2023 – The Sequel

Wat? Twee Coversessies in één jaar??? Ja je leest het goed; na de Coversessie van april doen we het in december nog eens dunnetjes over. De reden hiervoor is dat we met de Coversessie eigenlijk gewoon weer terug willen naar december. De editie van april eerder dit jaar was de uitgestelde editie van 2022 die we door de nasleep van corona en het daaruit voortvloeiende organisatorische gedoe niet in december hadden kunnen houden. Het was voor ons echter wel duidelijk dat de Coversessie in april geen blijvertje was (mede omdat in die periode ook de organisatie voor de FD in volle gang is) en dat we gewoon weer terug naar december wilden. Wachten tot december 2024 was natuurlijk geen optie en dus 2 keer Coversessie in 2023!
Het concept van de Coversessie zal voor de meesten van jullie wel bekend zijn maar voor degenen die het op de een of andere manier toch ergens gemist hebben nog even een korte uitleg:
De Jailhouse Coversessie is een evenement waarbij een grote groep ervaren en minder ervaren muzikanten de krachten bundelt en in steeds wisselende samenstelling gedurende een hele avond een verzameling covers ten gehore brengt. Het mooie van de coversessie is dat het niet aan leeftijd gebonden is waardoor prille tieners en dikke vijftigers schouder aan schouder op het podium staan. Dit levert vaak leuke en verrassende combinaties op wat de coversessie tot een uniek evenement maakt en daarmee een jaarlijks hoogtepunt op de Jailhouse agenda.

Aanvang: 19:30 uur

Zaal open: 19:00 uur

Entree: € 5,–  onder de 18 gratis

Laat ook op Facebook weten of je komt!