COPPERHEAD COUNTY + RACK ‘M UP

zaterdag 15 juni

Deze avond gaan we op de redneck toer met twee bands die hun inspiratie uit de Amerikaanse Southern Rock ’n Roll Country muziek halen; Rack ‘m Up (met de van Flakkee afkomstige gitarist Leen van der Sluijs) en de nieuwe Southern Rock band Copperhead County.

De avond wordt afgetrapt door:

RACK ‘M UP

De door Cor en Wilfried opgerichte R&R / Rockabilly / Countryband Rack’m Up bestaat in deze samenstelling nu een jaar. De leden komen uit alle muziek- en windstreken, maar hebben één ding gemeen: hun passie voor een gezellige boel. En dat stralen ze dan ook absoluut uit op het podium!Met zo ongeveer 200 jaar aan podiumervaring doorkruisen we half Holland en Belgie. Invloeden van Elvis, Chuck Berry, Kokomo Kings, Johnny Cash komen ruim aan bod. Voetjes van de vloer!

Wilfried – Zang/Gitaar
Leen – Gitaar
Adriaan – Bass
Cor – Blokfluit

Na een korte ombouwpauze is het tijd voor:

COPPERHEAD COUNTY

Copperhead County, een nieuwe Southern Rock band van Nederlandse bodem.

Deze Southern Rockers weten exact wat ze willen, heel Nederland en ver daarbuiten laten genieten van heerlijke Southern Rock.
Voornamelijk eigen werk in de stijl van Blackberry Smoke, The Outlaws en meer van dat soort pareltjes overgoten met de heerlijke rauwe en pure zang van Corvin.

Aanvang: 22:00 uur

Zaal open: 21:00 uur

Entree: € 5,–

Laat ook op Facebook weten of je komt!