BAD LUCK

Bad Luck staat garant voor een portie stevige onversneden blues en zal dat op de Flakkeese Dagen weer met veel enthousiasme ten gehore brengen. De muzikanten zijn al vanaf de jaren ‘70/’80 actief in bands als Commotion, Pléémobielz, I.S.S. etc. etc. oh, en niet te vergeten Bad Luck. Dus hou je níet van blues, dan heb je pech. Hou je er wél van dan heb je Bad Luck!

Are you ready for the blues? Let me hear you say yeah!

Bad Luck bestaat uit:

• Leen van der Sluijs (gitaar/zang)
  • David Mars (gitaar)
  • Hans Trommel (bas)