KINDA BROKE

Kinda Broke heeft in 2022 een doorstart gemaakt met een gewijzigde bezetting en sindsdien timmert het viertal hard aan de weg. In oktober 2022 brachten ze hun eerste single ‘Fear of of Missing out’ uit en in 2023 werd deze gevolgd door de singles ‘Panama Disease’ en ‘Digital Drugs Inc.’. Met deze nummers onder de arm, aangevuld met een arsenaal aan covers, bestormen ze menig podium en werken ze nu aan hun eerste EP.

De band brengt invloeden van nieuwe en oude, Britse en Amerikaanse, en pop- en hardcore punk samen om hun eigen geluid te creëren. Voornaamste invloeden zijn bands als Rise Against, Bad Religion, Sex Pistols en NOFX. Kenmerkend aan het geluid van Kinda Broke is de afwisseling van de twee lead vocalisten.

Vrijdag 12 april tent 2