TEN FEET UNDER

Pop-rock coverband Ten Feet Under  bestaat uit vijf enthousiaste, ervaren muzikanten.

Met pompende bas, beukende drums en strakke gitaarpartijen, ondersteund door een tapijt van toetsen en een sfeer makende Flakkeese frontvrouw, wordt een gevarieerd repertoire gebracht. Van stevige rock tot pop met een rock-randje en hier en daar een guilty pleasure.

Ten Feet Under is in 2016 in Brielle ontstaan uit een muzikaal uitstapje van drie bandleden van Bunker 7 en Candid. De incidentele jamsessies werden maandelijkse repetitieavondjes en sinds 2017 aangevuld met een zangeres en toetsenist. Nadat de andere bands gestopt waren, was er behoefte aan een nieuwe impuls. Dat werd eind 2019 gevonden in zangeres Petra. En zo kreeg deze van oorsprong Briels/Hellevoetse band ook nog Stellendamse invloeden.

De eerste zangeres heeft de band inmiddels verlaten om zich te kunnen richten op andere projecten. En zo is Ten Feet Under wederom een vijfkoppige formatie, bestaande uit Nol, Martin, Mandy, Patrick en Flakkeese frontvrouw Petra.

terug naar het FD programma

Vrijdag 17 april tent 1

Aanvang optreden: 23:00 uur

Einde optreden: 23:40 uur

Laat ook op Facebook weten of je komt!