Deze avond wederom een dubbelconcert met twee bands die ieder een volledige set zullen  spelen.

We beginnen met:

BATCRAB

De van oorsprong Haagse rockband BATCRAB werd in 2009 opgericht door de toen 15-jarige drummer Richard. In zijn bestaan heeft de band aan vier talentenjachten/Battle of Bands meegedaan, die zij allen wisten te winnen. Naast lokale en regionale radio optredens trad de band ook op bij diverse regionale (o.a. TV West) en landelijke tv-zenders (SBS6, waaronder 3 complete optredens in het programma Utopia). Een eigen nummer, Blindfolded, behaalde de 25ste plaats in de Haagse100 en stond daarmee tussen grote hits van o.a. Golden Earring, Di-rect en Anouk. Zangeres Cheyenne wist in de allereerste The Voice Of Holland (2011) hoog te eindigen in het team van Roel van Velzen.

Na een korte ombouwpauze is het de beurt aan de tweede band van de avond:

MADAME JEANETTE

Vorig jaar was Madame Jeanette al eerder bij ons te gast maar door een ongelukkige combinatie van tropische temperaturen en de moordende concurrentie van verschillende andere evenementen in de regio bleef het toen erg rustig in het JAC. Onze programmeurs waren van mening dat deze band meer publiek verdient en daarom krijgen de mannen uit Hellevoetsluis een tweede kans. Aanvankelijk ingepland als supportact van Glock ’45 maar toen bleek dat dat optreden uiteindelijk geen doorgang kon vinden werd besloten om Madame Jeannette door te schuiven naar het tweede deel van de avond.

Voor wie het destijds gemist heeft een korte introductie:

MADAME JEANETTE

Een groovy mix van funky, psychedelische rockgeluiden wordt naar je kop geslingerd door een ambitieuze vijfmansformatie bestaande uit zang, drums, bas, gitaren en toetsen.

De wellustige aanwezigheid van Madame Jeanette brengt je een kern van Red Hot Chili Peppers covers die aangevuld wordt door een heerlijk sappige combinatie van andere specerijen.

Let’s spice it up!

Zaal open: 20:30 uur