CREAMY APPLE PIE

Is een goed gevulde band met een blazerssectie waar je u tegen zegt een super rockend combo en 2 zangers die beide hun naam al hebben gemaakt in de Flakkeese muziekscene. Vorig jaar speelden we voor het eerst op de Flakkeese dagen, dat smaakte ons natuurlijk naar meer.  We zijn dan ook blij verrast dat wij dit jaar de vrijdag avond mogen afsluiten! Yes!! Lets Party!

Wij houden niet van strakke hokjes dus een breed repertoire en allerlei genres komen voorbij. Denk aan Pop,  Hard Rock, Soul, Disco, foute hits en Neder Hop covers allen versierd met vette blazers arrangementen.

Wat zeker is, we gaan het tentzeil laten klapperen en de haren laten wapperen. Kom en laat je door ons letterlijk en figuurlijk uit jullie hempie blazen want, we zullen er met een knaller uitgaan.  Tot Vrijdag in tent 1!

Zaterdag 13 april tent 1