OUTATIME

Wij zijn dé Flakkeese jaren 80-rockcoverband! Met een mix van ervaring en energie; met twee gitaristen, een drummer, bassist en een zangeres. Voor elke liefhebber van de jaren-80 sound.

•      Wat maakt jullie bijzonder?

Wij willen niet bijzonder zijn. Blijven gewoon onszelf. Wij willen wel van elk nummer iets speciaals maken; een extra gitaarsolo of een strakke drumpartij. Dat maakt ons wel uniek en bijzonder.

•      Welke muziek kunnen we verwachten?

Onze “core” is jaren 80rock muziek. Zoals BonJovi, Bryan Adams, Cher, Europe. Wij willen het publiek nummers geven waarvan ze denken; “Hé, dat is leuk, die ken ik!”. Zodat iedereen automatisch meedoet en lol heeft, want dat hebben wij ook.

•      Wat zijn jullie toekomstplannen?

Uitbreiding van ons repertoire en zoveel mogelijk optreden.

Rudi Visser – gitaar

Walter Kalkman – gitaar