FLAMING LOCKS

De naam Flaming Locks is ontstaan uit de songtekst van het nummer Jolene van Dolly Parton,  “flaming locks of auburn hair”. Dit was één van onze eerste nummers. Daarmee is gelijk duidelijk welk genre wij het liefst ten gehore brengen. Omdat er ook wel eens een uitstapje gemaakt wordt buiten het genre wordt de muziek omschreven als “surprising country pop”. Daarnaast worden er ook eigen nummers geschreven en gespeeld.

De band bestaat uit de volgende 5 gezellige personen, namelijk: Jannet (zang), Esther (akoestische gitaar, zang), Pascal (akoestische basgitaar), Margaret (viool, cajon), Marleen (akoestische gitaar).

Hopelijk zien we jullie daar. Peace

Vrijdag 12 april tent 2