FAITH & BEAUTY

De bomen zwegen, maar de wolken huilden. De hemel betrokken, de wind nadrukkelijk. De koude winterdag droevig, waarop twee eigenzinnige musici met een visie elkaar ontmoetten. Een duister punt in hun beider leven, waarop zij zworen hun pijn, verdriet en neerslachtigheid, maar ook hun visie, ervaring en talent te doen samenvloeien ter creatie van één mechanisme dat de gedetailleerde composities, kunstzinnige ideeën en zware teksten aaneenrijgt.

Wat volgde, zijn twee jaren waarin de musici met ongeëvenaarde passie en oog voor detail werkten aan composities die volledig afkomstig zijn uit heel, heel creatieve breinen. Inspiratie van Pink Floyd, Radiohead, Opeth en een hele berg klassieke muziek hebben geleid tot een unieke sound, stijl en sfeer.

Verwacht harde metal, sprookjesachtige passages, doordachte maatwisselingen en poëtische teksten! Verwacht melancholiek, lawaai, dromerigheid en mysterie! Een extreem breed scala aan orkestrale instrumenten en een duistere, intense en diepzinnige vorm van metal zullen in elkaar overvloeien!​

Zaterdag 13 april tent 2