Ook dit jaar brengt Jailhouse in de koude, donkere dagen tussen kerst en oud & nieuw wat licht en warmte met een dag vol muziek. Na het succes van vorig jaar gaan we ook in 2023 weer lekker een hele dag plaatjes draaien. In een setting die qua sfeer naadloos aansluit bij gekende eindejaarsevenementen als het Glazen Huis en het Top 2000 Café wordt er een hele dag uitsluitend muziek vanaf vinyl of cd ten gehore gebracht. De DJ’s van dienst zijn op een enkele uitzondering na geen mensen die regelmatig in die hoedanigheid voor publiek optreden maar doodgewone medewerkers en vrienden van Jailhouse die uit hun comfortzone stappen en een keer achter de DJ booth plaats nemen om hun favoriete muziek uit eigen collectie met de buitenwereld te delen. Dit gebeurt in tijdblokken van een uur, waarin telkens een andere DJ aan bod komt. De muziekkeuze komt volledig voor rekening van de DJ’s zelf waardoor de invulling van de diverse tijdblokken onderling qua muziekstijl behoorlijk kan verschillen. Afwisseling gegarandeerd!

We gaan van start om 14:00 uur en draaien door tot middernacht. De plaatjesdraaiers van dienst zijn:

14:00 – 15:00: Eva Wendt & Mandy van Dijk
15:00 – 16:00: Aldes Meijlink
16:00 – 17:00: Ed Vroegindeweij
17:00 – 18:00: Laurie van der Meij
18:00 – 19:00: Hans Trommel
19:00 – 21:00: Wout & Frans Verwoerd
21:00 – 22:00: Johan Jordaan
22:00 – 23:00: Yrjo in ’t Veld
23:00 – 00:00: Milou van der Linde

De toegang voor dit evenement is geheel gratis dus kom gerust langs en geniet van de muziek van onze (gelegenheids) DJ’s. Tot ziens op 29 december in het JAC!

Einde: 00:00 uur