MILLFIST

Er was eens…. een heel gezellig bandje wat pop- en rockcovers speelt, genaamd Millfist. Maarrrr… dit zal niet lang meer duren! Ok, ok.. een gezellige band dat blijven ze en ook zullen ze pop- en rockcovers blijven spelen, maarrrrr….. (tromgeroffel) met een andere bandnaam! Deze nieuwe naam zal bekend worden gemaakt tijdens hun 7e optreden op de Flakkeese Dagen.

Millfist speelt op dit fantastisch leuke festival, met deze gezellige mensen: Remco op gitaar, Kim op drums, Carola op de bas en Mariwijn neemt de zang en een vleugje gitaar voor haar rekening. Het wordt weer een feestje!

Dus: be there or be square!​

Vrijdag 12 april tent 2