Terwijl De Flakkeese Dagen 2024 inmiddels tot het verleden behoren, gaan wij onverminderd door met ons reguliere programma in het JAC. Dus, aan het begin van de nieuwe maand is het weer tijd voor het Jailhouse Jam Café! Of je nu akoestisch of versterkt wilt spelen, bij ons is iedereen van harte welkom. Martin en Ron staan weer klaar om jullie op de van hen bekende sprankelende wijze te voorzien van verfrissende versnaperingen. In verband met de Nationale Dodenherdenking openen we echter iets later dan gewoonlijk, namelijk om 20:30 uur. We vragen iedereen om begrip en medewerking en verzoeken je vriendelijk om dus niet al om 20:00 uur voor de deur van het JAC rond te gaan hangen. Kom gewoon iets later en geniet van een gezellige avond bij Jailhouse!

Einde: 01:00 uur